sunnuntai 29. tammikuuta 2017

Turkoosi tammikuu



TURKOOSI= mun lempparivärejä, raikas, lämmin sininen, Jäämeri, Menthol-pastillit, "poikien väri", sekä kesäinen että talvinen väri, mun suosikki sisustuksessa... Tällä värillä alkoi mun Vuosi väriterapiaa-haaste. 


Ennätin virkata maton ja neuloa verkkokassinkin, mutta päätin rajata omaa haastettani sen verran, että teen haasteen tiimoilta vain sukkia! Sukille on aina käyttöä ympäri vuoden, ja mulla kun tuppaa jäädä jokaisesta sukkaparista tekemättä se toinen sukka. Nyt on siis luvassa ryhtiliike villasukkien suhteen!


Tässä kuussa neuloin Novitan seiskaveikasta Niina Laitisen ohjeella turkoosit August Socks-mallin sukkaset. Kuten Niinakin toteaa ohjeesta: "Sulavat palmikkosukat, helppo ja nopea malli neuloa". Näiden tekeminen oli yhtä juhlaa, kun ohje oli selkeä.


7 kommenttia:

  1. Nätit sukat - minäkin rakastan turkoosia!

    VastaaPoista
  2. Turkoosi on minunkin suosikkeja. Ja tämä malli on myös mun to do -listalla! Ei voi tulla kuin kauniit sukat. ;) Täällä jo hempeänvärinen helmikuu odottelee enää sopivia silkkinauhoja ja kuun vaihtumista...

    VastaaPoista
  3. Ihanat sukat! Turkoosi on kyllä todella kaunis väri. Itsekin siihen hurahtanut.

    VastaaPoista
  4. Voi miten kauniit sukat<3!Minulla on nyt sukkabuumi menossa,mutta se toinen sukka...ei millään kehtaisi tehdä, kun uusi sukkaidea on jo mielessä:D!

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi!